Revisor eller bogholder søges til Regnskabshelten.dk

Jobopslag

 

Vi er inde i en rivende udvikling og har løbende brug for dygtige revisorer og bogholdere der kan indgå i vores team på deltid/fuldtid, og hjælpe med at levere regnskabsydelser til vores mange nye kunder.

Som Revisor / Bogholder hos Regnskabshelten skal du have erfaring med håndtering og årsafslutning af små Enkeltmandsvirksomheder og gerne også selskaber.

Bogføring bliver udført i Billy, Dinero eller Economic og du skal derfor være komfortabel i disse programmer.

Kvalifikationer du skal have som Revisor/Bogholder

  • Du skal have flere års erfaring med bogføring og håndtering af små virksomheder i forskellige brancher, typisk 0-10 ansatte.
  • Du skal selv have været ansvarlig for leverance til disse virksomhedskunder, og vant til at stå for kommunikationen direkte med kunderne.
  • Du skal have været vant til at arbejde med online regnskabssystemer.
  • Du skal være tryg ved brug af IT-systemer.
  • Du skal have erfaring med årsafslutning af enkeltmandsvirksomheder.

Det er desuden en fordel hvis du:

  • Har erfaring med årsafslutning af selskaber, og har foretaget elektronisk indberetning af årsregnskaber til Erhvervsstyrelsen.

Søg job hos Regnskabshelten

Har du lyst til at blive en del af en af Danmarks hurtigst voksende regnskabsvirksomheder, og være en aktiv deltager i en virksomhed der konstant udvikler og flytter sig?

– Så send venligst en mail til Rasmus Holst på mail: Rasmus@regnskabshelten.dk

Din mail skal indeholde:

  • Dit CV
  • Kort beskrivelse af hvor meget tid du har til rådighed på ugebasis, som udgangspunkt minimum 15 timer

 

Vi indkalder løbende til samtale og opstart forventes så hurtigt som muligt. 

Send din ansøgning samt CV på Rasmus@regnskabshelten.dk

Skal Regnskabshelten kontakte jer?
I tvivl om hvilken pakkeløsning du skal vælge?

Udfyld formularen herunder og vi vil kontakte dig indenfor 24 timer👇📚
Sidebar Scroll To Top